Revolusi Mobil Listrik China Manghutur Portibi


On ma na boi didok revolusi di tingki na lam timbo ma haroro ni angka mobil listrik na pinature sian China. Tung tor mirdong do angka negara songon Jepang dohot Jerman dibahen China on, alani nunga merajalela angka produk ni nasida di pasar otomotif global.

Lam mangganda ma pasar ni angka mobil listrik di China, jala on mangalehon dampak na hurang denggan tu angka merek mobil na pinature sian Jepang. Sahat ma di sada tingki, sada sian angka merek i nunga mamutuskon laho mundur sian China dohot manutup pabrikna disi.

Produsen mobil sian Jepang na mamutuskon laho borhat sian China di tingki on ima Mitsubishi. Pabrik ni Mitsubishi na jongjong di provinsi Hunan nunga manghonti karejo sian bulan Maret jala ndang naeng diuduti be angka operasina disi.

"Ndang adong jaminan boi hami mandapot laba di pasar na kompetitif songon China. Mungkin lam parah do kerugian nami molo sai dipaksahon," ninna sada eksekutif ni Mitsubishi Motors, songon na pinaboa ni Nikkei Asia.

Keputusan ni Mitsubishi on patuduhon songon dia ma balgana tekanan ni angka mobil listrik na pinature sian China tu angka produsen mobil tradisional, tarlobi ma angka na so dope mansai balga investasi di bidang kendaraan listrik.

Industri elektronik di Republik Rakyat China nunga berkembang pesat dungkon ni kebijakan liberalisasi ekonomi na diuduti pamarentah laho pahatophon "informatisasi" ni perkembangan industrialnasida. Lam majuna industri on, lam tu timbona ma upah ni angka pekerja jala lam godang ma arta na boi didapot angka warga negara. Industri on nunga gabe sada pangalehon na balga tu modernisasi ni China dohot tu perkembangan ni angka lowongan karejo na baru.

Di taon 2005, sektor informasi elektronik ni China mangalehon 16,6% tu perkembangan ekonomi ni negara i, jala nilai tambah ni produksi sektor on manggohi 7% sian Produk Domestik Bruto (PDB). Sektor manufaktur ma na perkembangan na umhatop.

Sahat tu taon 2011, China nunga gabe pasar na umbalga di portibi on tu angka komputer pribadi. On ma sada bukti songon dia ma balgana pengaruh ni China di industri teknologi global.

Godang do angka perusahaan elektronik na balga di China, tarmasuk ma i BOE, Changhong, DJI, Haier, Hisense, Huawei, Konka, Lenovo (na marpusat di Hong Kong), Meizu, Oppo, Panda Electronics, Skyworth, SVA, TCL, Vivo, Xiaomi, dohot ZTE. Angka perusahaan on nunga gabe pemain kunci di pasar elektronik global, mangalehon ragam ni produk mulai sian telepon pintar sahat tu angka peranti elektronik na asing.

Perkembangan ni industri elektronik ni China ndada holan alani kebijakan pamarentah na mendukung, alai dohot do alani godang ni tenaga karejo na murah, investasi na balga di bidang penelitian dohot pengembangan, dohot kemampuan laho mangadopsi teknologi na baru. Salian ni i, pasar domestik ni China na mansai balga pe gabe sada pangalehon na ringkot tu pertumbuhan ni industri on.

Lam tu balgana pasar ni mobil listrik di China, lam tu maolna ma angka merek mobil na pinature sian Jepang dohot Jerman laho marsaing disi. Angka mobil listrik na pinature sian China jotjot do ditawarhon dohot harga na lobi mura dohot angka fitur na lobi godang, na mambahen angka konsumen lobi tertarik tu produk ni nasida.

Mundur ni Mitsubishi sian China boi ma gabe sada tanda ia angka produsen mobil tradisional ingkon mangaradehon strategi na baru laho mangadopi persaingan sian pasar mobil listrik na lam maju on. Molo ndang boi nasida mangadopsi tu perubahan on, ndang tarsalpui molo godang dope angka merek na asing na ingkon mangihuthon tapak ni Mitsubishi.

On ma sada "revolusi" di industri otomotif global, di na China gabe sada pemain kunci na baru, tarlobi ma di sektor mobil listrik. Angka negara na leleng gabe pusat ni industri otomotif, songon Jepang dohot Jerman, nuaeng ingkon mangaradehon diri laho mangalo gogo ni China on.

Cara ni angka negara on laho mangalo China boi ma marragam. Na parjolo, ingkon torus do nasida mangalehon gogo tu inovasi dohot teknologi di bidang kendaraan listrik. Marhite mangaradehon angka produk na baru dohot na lobi unggul, boi ma nasida tetap menarik minat ni angka konsumen.

Na paduahon, ingkon manguduti angka kerjasama dohot aliansi dohot angka perusahaan teknologi dohot energi na baru. Marhite kerjasama on, boi ma nasida mangembangkan angka teknologi baterai na lobi maju dohot infrastruktur pengisian daya na lobi andal.

Na patoluhon, pamarentah ni angka negara on ingkon mangalehon dukungan kebijakan na pas tu perkembangan industri mobil listrik domestik. Marhite mangalehon insentif tu angka konsumen dohot produsen, boi ma nasida pahatophon adopsi ni mobil listrik di negarana.

Revolusi mobil listrik sian China on ndada holan mangalehon ancaman tu angka produsen mobil tradisional, alai dohot do mangalehon kesempatan tu portibi on laho mangarahon tu masa depan transportasi na lobi ramah lingkungan. Marhite haroro ni angka mobil listrik na lobi mura dohot na lobi terjangkau, lam godang ma jolma na boi mamakke kendaraan na so mangalehon polusi.

No comments